fbpx

DR. PALKOVICS LÁSZLÓ

miniszter, Innovációs és Technológiai Minisztérium

DR. FÓNAGY JÁNOS

nemzeti vagyonnal kapcsolatos parlamenti ügyekért felelős államtitkár, miniszterelnöki biztos, Miniszterelnöki Kormányiroda

A közlekedés ügyét nem csak infrastrukturális szervezési, hanem társadalmi és kulturális kérdésnek tekinti. A kötött- és nem kötöttpályás közösségi közlekedés menetrendi szintű összehangolásának miniszterelnöki biztosaként mindent megtesz a vasúti közlekedés elsődleges szerepének megvalósulásáért. Személye több esetben biztosította az állami vállalatok érdekképviseletekkel folytatott bértárgyalásainak gördülékenységét. A vasút minőségi átalakítása és fejlesztése, az utasbarát, innovatív és fenntartható vasúti közlekedés érdekében végzett 20 éves fáradhatatlan munkája legfőbb állomásai: 2001–2002: közlekedési és vízügyi miniszter, 2002–2010: az Országgyűlés Gazdasági Bizottsága közlekedési albizottságának vezetője, 2010–2018: a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium parlamenti államtitkára, 2018-tól a nemzeti vagyonnal kapcsolatos parlamenti ügyekért felelős államtitkár, miniszterelnöki biztos.

DR. MOSÓCZI LÁSZLÓ

 közlekedéspolitikáért felelős államtitkár, Innovációs és Technológiai Minisztérium

DR. FÜRJES BALÁZS

Budapest és a fővárosi agglomeráció fejlesztéséért felelős államtitkár, Miniszterelnökség

Budapest és a fővárosi agglomeráció fejlesztéséért felelős államtitkár, kiemelt budapesti fejlesztésekért és nemzetközi sportpályázatokért felelős kormánybiztos. Irányításával épült az új Fradi-stadion, a Duna Aréna, a Sorsok Háza, az Akvárium. Megújult és kibővült a Ludovika, az Orczy-park és a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem campusa, novemberben elkészül a Puskás Aréna. Korábban a Budapest Sportcsarnok leégése után kevesebb mint három év alatt levezényelte a Papp László Sportaréna felépítését, a terület teljes megújítását. Eredendően jogász, tizenöt évet töltött a magánszektorban.

IZER NORBERT

adóügyekért felelős államtitkár, Pénzügyminisztérium

Izer Norbert 2016 augusztusában adószabályozásért és számvitelért felelős helyettes államtitkárként került a Nemzetgazdasági Minisztériumba, ezt megelőzően 12 éven át adótanácsadóként dolgozott. 2018 májusától irányítja a Pénzügyminisztériumban az adóügyekért felelős államtitkárságot.

PÖLÖSKEI GÁBORNÉ

szakképzésért és felnőttképzésért felelős helyettes államtitkár

1985-ben kezdte pályáját középiskolai tanárként a Petrik Lajos Vegyipari Szakközépiskolában. Ezt követően 1999-től az OKÉV (Országos Közoktatási Értékelési és Vizsgaközpont) Közép-Magyarországi Regionális Igazgatóságának regionális igazgatója. 2007-től az Oktatási Hivatal főosztályvezetője, majd 2010-ig általános elnök-helyettese. Ebben az időszakban fő feladatköre a hatósági eljárásrend kialakítása, valamint a köznevelés területét érintő engedélyezési és nyilvántartási eljárások átalakítása, felügyelete. 2011 és 2013 között Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatalában az Oktatási, Gyermek- és Ifjúságvédelmi Főosztály főosztályvezetője. 2013-tól az Emberi Erőforrások Minisztériumában főosztályvezető. 2014 júliusától az Emberi Erőforrások Minisztériumának köznevelési intézményrendszer fejlesztéséért felelős helyettes államtitkára. 2016. március 1-től a fenntartásába tartozó köznevelési intézmények országos szintű irányítását ellátó Klebelsberg Intézményfenntartó Központ elnöke. 2017. január 16-tól a Nemzetgazdasági Minisztérium szakképzésért és felnőttképzésért felelős helyettes államtitkára, majd 2018. május 18-tól az Innovációs és Technológiai Minisztérium szakképzésért és felnőttképzésért felelős helyettes államtitkára.

LÁZÁR JÁNOS

Szeged–Szabadka–Baja vonal kialakításának koordinációjáért felelős kormánybiztos

DR. HOMOLYA RÓBERT

elnök-vezérigazgató, MÁV Zrt., elnök, HUNGRAIL Magyar Vasúti Egyesület

 

DR. KOVÁCS IMRE

az Igazgatóság elnöke, Rail Cargo Hungaria Zrt.

 

KÖVESDI SZILÁRD

vezérigazgató, GYSEV Zrt.

Többgenerációs vasutas családból származik. Forgalmistaként kezdte munkáját, végigjárta a ranglétrát, 2012 óta látja el a GYSEV Zrt. vezérigazgatói tisztségét. Vezetése alatt számos nagyberuházást bonyolított le sikeresen a mintegy 2100 főt foglalkoztató vasútvállalat. Olyan stratégiai jelentőségű fejlesztések történtek irányításával, mint a vasúti pályák modernizációja és villamosítása, a vasúti közlekedés biztonságosabbá tétele, a központi forgalomirányító rendszer kiépítése, illetve új motorvonatok és mozdonyok beszerzése.